Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Myros Pleinzicht 29. Meer weten? Ontdek meer
saskia
15 jun 2026 om 19:53
Smaak was prima en gewoon lekker warm bij bezorging
Lau
15 jun 2026 om 6:58
Duurde heel lang voordat het eten er was, en jammer genoeg was het ook echt niet lekker
Carolien
12 jun 2026 om 19:14
Niet tevreden. Ik had een Calzone besteld. Zat geen artisjok in en ook geen champignons. Veel paprika en ui die nog zeer rauw waren. De bolognesesaus was te overheersend en de korst had zwarte plekken. Ik zal de Calzone niet snel weer bestellen.
Didy
12 jun 2026 om 18:41
Lekker eten, snelle bezorging
Els
10 jun 2026 om 20:41
Zoals altijd heel snel bezorgd door een vriendelijke jongen, patat en snack waren lekker vers en goed warm.
Wendy
8 jun 2026 om 20:14
zeer goed eten
Dilana
7 jun 2026 om 22:25
Het smaakte heerlijk!
Robbert
6 jun 2026 om 20:56
Top, bedankt!
Nancy
5 jun 2026 om 22:40
Heel lekker gegeten. Vriendelijke bezorger!
Tamara
1 jun 2026 om 16:10
Super tevreden! Het eten was heerlijk, goed warm en erg smaakvol. De bezorging was ontzettend snel en alles werd netjes afgeleverd. Zeker een aanrader, ook denken ze mee in oplossingen .
Isa
31 mei 2026 om 20:29
Lekker
Yuksel
30 mei 2026 om 21:00
goed verpakt en eten was nog goed warm dus heerlijk gegeten